Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

#5: ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΖΥΜΑΡΙ!!!


Εάν έχετε προγραμματίσει κάποια επίσκεψη και δεν θέλετε να πάτε με άδεια χέρια φτιάξτε κάτι για το σπίτι!!! Ουδέτερο και επίκαιρο! Αγγελουδάκια από ζυμάρι...
Θα χρειαστείτε: Αλεύρι για όλες τις χρήσεις, Νερό, Αλάτι, Ακρυλικά χρώματα, Χρυσόσκονη
Βήμα 1: Ρίχνουμε το αλεύρι και πολύ αλάτι(για να σκληρύνουν) σε μια λεκάνη και ρίχνουμε λίγο νερό. Η ζύμη είναι έτοιμη όταν ξεκολλάει από τα χέρια μας.
Βήμα 2: Πλάθουμε μία μπαλίτσα για κεφάλι και 4 μικρές μπαλίτσες για χέρια και πόδια. Κόβουμε ένα ορθογώνιο για μαλλιά και το χαράσουμε από τη μέση και κάτω για να γίνουν οι μπούκλες. Για το φόρεμα κόβουμε ένα τρίγωνο(χωρίς την κορυφή του). Κόβουμε τα φτερά και τα χαράσουμε στο πλάι. Τέλος φτιάχνουμε ένα "σκουλικάκι" χοντρό και κόβουμε 2 κομμάτια για χέρια και 1 για το στεφανάκι. Τα κολλάμε μεταξύ τους με λίγο νερό.
Βήμα 3: Αφού φτιάξουμε όσα περισσότερα μπορούμε με την ζύμη τα ψήνουμε σε μέτριο (προς το χαμηλό) φούρνο μέχρι να σκληρύνουν χωρίς να μαυρίσουν.
Βήμα 4: Βάφουμε τα στολίδια μας με τα χρώματα που θέλουμε και όσο είναι υγρά ρίχνουμε και την χρυσόσκονη. Από την πίσω μεριά κολλάμε και λίγη κορδέλα για να κρεμαστούν.
Έτοιμα!!!Λίγο κουραστικά αλλά το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει!!!

4 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα!! Κι εγώ φέτος έκανα την πρώτη μου απόπειρα με στολίδια από ζύμη κι έχω ενθουσιαστεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ..να πω την αμαρτία μου αυτά είναι περσινά!!!Κι εγώ είχα ενθουσιαστεί μόλις τα πρωτοέφτιαξα αλλά μετά από τόση επανάληψη βαρέθηκα!!!Φτιάξε τώρα που έχεις όρεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η γνώμη μου είναι ότι από τις αναρτήσεις σου ξεχωρίζω αυτή γιατί είναι το προσωπικό σου στυλ (συμπαθέστατο) και σου προτείνω να το συνεχίσεις. Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και σου εύχομαι καλή συνέχεια! Φιλιά από παγωμένη Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχολιά σου!!!Όλα όσα βάζω στο blog μου είναι κομμάτια του προσωπικού μου γούστου και στυλ και χαίρομαι που ξεχώρισες κάτι απ' αυτά.Όσο για την επίσκεψη χαρά μου!!!Να ξέρεις οτι θα γίνεται συχνά...ελπίζω κι από μέρους σου!!!

      Διαγραφή

window.setTimeout(function() { document.body.className = document.body.className.replace('loading', ''); }, 10);